Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Aug 2024 15:10:32 +0300

Tere!

Hiiumaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/06871 
aadressile Hiiu maakond, Hiiumaa vald, Hagaste küla, 12102 Hilleste-Hellamaa 
tee// Hellamaa küla, 12104 Tempa-Suuresadama tee// Andro// Halla// 
Hanikati// Hansu// Hella// Hellamaa töökoda// Hellamaamäe bussipeatus// 
Huusi// Kadaka// Klammeri// Kreisi// Lambakopli// Madise// Matsu// Miku// 
Nigula// Nõvi// Nõvi-Tõnise// Teeääre// Tikulaasi (Hellamaa sidevõrk, 
VT2003) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehitatud rajatis vajab teie kooskõlastust.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27079755>  (menetlus nr: 
441530), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.08.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Hiiumaa Vallavalitsus) või menetleja (HECTOR MANUEL JIMÉNEZ OTERO) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister